Jösses!

Vilken tråkig blogg detta har varit. Inga uppdateringar. Men jag har mest jobbat, så jag har egentligen inte så mycket att skriva om.
Men i Söndags var jag på Rökfrossa på Thomee med Scandic. Kul men synd att det var så kort tid. Men sen gick jag och några till ut, men det var ganska så dött på en söndag. Men kul hade vi. Kanske lägger ut lite bilder den dess, och så ska jag lägga ut bilder på mina tatueringar har jag fått önskemål om :)

Idag hade jag hoppats på regn. Tro det eller ej men det gjorde jag . Mys pys väder. Men nu så förstör solen alla mina tända ljus. ha ha! Galen?

nu skall jag dricka kaffe så jag blir någorlunda piggelin!
Smack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0