Älskade vänner!

Jag svär och lovar att jag ska bli bättre på att skriva inlägg. Men jag är så himla less på min design, så jag har tappat blogglusten´, men ändå så finns det där någonstans :)

Igår var jag hemma och dona på, sen for jag till jobbet kvart i 4. Var en hektisk kväll i går. Mycket folk=)

Funderar på om jag skall åka upp till Offerdal och hälsa på. Kolla hur det går med älgjakten. Dom har ju skjutit 3 älgar vet jag ialllafall. Kanske ta med mig farmor upp, om hon inte är där redan.

Hoppas ni mår bra, Jag skiver mer senare.
Skall försöka ta lite kort, jag har gjort om lite här hemma. som jag aldrig lagt upp bilder på.
kameran har flera hundra kort som skall laddas in :) Så bildbomb kommer :)

Kram sålänge ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0