Underbar helg!

Vilken helg jag har haft!
Så mysigt och helt underbar.

Började i fredags. Då var jag hemma och strosa runt. Kollade lite på sex and the city även. Sen for jag till jobbet. Var en jätte bra dag på jobbet den kvällen. Allt flöt på bra och fick mkt i dricks :) haha!

Sen i lördags sov jag rätt så länge och sen satt jag och kollade på Sex and the City tills jag skulle börja. Men kvällen på jobbet var ett helvete. Det var det ändå negativa med helgen. Men det gick bra iallafall, men vill aldrig vara med om det någe mer. Sen var det raka spåret till lägenheten och kolla på 2 avsnitt av satc. Sen somnade jag med Tiger på magen och tv var på.

Igår kom Daniel och Lenita hem från utlandet. Satt ocj kollade på världscupen med dem och försökte vakna.  Fick även en mugg och en dromedrar(stavning?) av dem :) Sen efter ett tag åkte jag hem för att äta lutfisk :)

Men nu ska Eriksson äta och sen ska hon fortsätta att städa här hemma!
Skriver mera senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0