Godmorgon =)

Har ni sovigt gott?
Jag har sovigt som en stock, har sovit med 2 katter. Underbart.♥
Jag har precis gjort mig lite frukost, så jag sitter och äter framför tvn. Ska snart dammsuga toan. Är en massa kattsand på golvet.. haha!
Just nu håller Tennis på att ta min frukost ;)

Tiger den token springer fram och tillbaks i lägenheten. Medans jag och Tennis sitter och myser i soffan.
Igår vart det en lång kväll på jobbet. Våran diskmaskin funkade inte. Så vi fick diska allt för hand eller gå till repan med det. Hoppas det inte blir lika ikvälll.
Bror min och hans Lenita är utomlands. Tror det var Kanariöarna. Så jag ska bo i deras lägenhet denna vecka och vara kattvakt.

Nu skall jag dammsuga toan, så hörs vi lite senare i eftermiddag.
Kram kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0