En fin fin helg

Haft en kanon helg. Jag, linnea och Jossan var och fikade i fredags, sen på kvällen hade jag match. Vann med 15-2. Sen åkte vi in till stan och åt på donken. Sen var jag och Linnea chafför, eller mest Linnea. Jag var bara sällskap. I lördags sov vi riktigt länge  och kollade på film, sen for vi till min farmor och fikade hos henne. Sen bar det av till stan igen, för vi skulle äta middag på scandic med Åsa och Kajsa. Efter middagen gick jag och Linnea på bio. Saw 7 i 3D. det var väl inge märkvärdigt!

Idag ska jag jobba. Ska ut och gå en sväng innan jag börjar. Får se vad jag mer hittar på:)

annars är allt tipp topp.
tog ju med mig kameran i lördags, men glömde ´som vanligt att ta kort. Attans!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Puss på dig raring <3

2010-11-01 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0