Gokväll Gokväll!

Måndag eftermiddag. Har varit på skolan idag, önskade att jag fick ligga kvar i sängen och vila ut mig. Men tänkte att det är ju dom sista dagarna med gänget, men i stället var typ alla andra hemma från skolan sjuka..

Men nu är jag iallafall hemma :)
Igår var jag konfirmation, sen vart det hockey och sims kväll. Så det var full rulle hela dagen. Så jag somnade som en stock, I wish! Istället låg jag och hostade och kunde typ inte andas. Så jag sov nada i natt. Hö hö!

Ska skriva lite mera senare, men jag känner mig helt död. Tänkte lägga upp lite bilder, men jag väntar någon dag med det, ska även sätta in pengar på Saras konto men just nu känns det så jobbigt. Måste lägga mig en sväng nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0