Jag tror jag dör av rastlöshet!

OH Helia jobb! Kom kom kom!
Jag vill jobba nu!!

I helgen blir det jobba, men vad ska man göra på vardagarna. Är så himla rastlös, och jag hatar vädret just nu. Burr vad det är kallt.

Btw? Jag fick upp direkt när klockan ringde. Har inte hänt på minst ett halvår.(?) Jag har minsann blivit en riktig snooza madam. Men inte idag! Duktig kicka!

Igår var jag ledig. Var hemma hela dagen, satt in en annons på ÖP. Och kollade på fotboll. Åt middag för mig själv,gick en lång promenad med Caisa. Och sen for jag till Krokom och kollade på fotboll. Synd att dem förlora. Sen hem och kolla på fotboll och hjälpa pappa med husvagnen.

Idag har jag hunnit med att vara i stan och fixa med studentkorten, har beställt tackkort och collage. Köpte även jordgubbar 40:- litern. Värt varenda korv öre.

Nu skall jag snart upp och kolla på desperata hemmafruar och vänta på att fotbollen ska börja!
Hoppas ni får en FAAAAB Torsdag!
PUSS PUSS



Lika söta & goa bägge två!! :)


Kommentarer
Postat av: A P

vad för annons? :)

2010-06-17 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0