Sjukt Snurrigt !


Snurrar bara i skallen på mig. Vet knappt vart jag skall börja.
Känns som om almenackan kväver mig.
Har för mycket just nu, grejjer hela tiden, och jag känner att jag behöver en dag för mig själv. Men den dagen kommer väl så småningom. Men vad skönt det ska bli.
Ännu goare hade det varit om jag

  • dessa två veckorna var avklarade
  • alla uppbokningar var färdiga,
  • en veckas semester i de varma
  • telefonen sluta ringa
  • jag kunde sova en hel natt utan att vakna o vara helt skräckfärdig av allt som skall göras
  • få sova ut länge utan att bli väckt, eller bli stressad över att hela dagen har gått



  • Vi i Onsdags, när vi serverade drottningen m.fl :) Super kul :D


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0