Happy Lördag! ♥

Godmorgon!
Vilken dålig update, men inte mitt fel.Det segar ju som vanligt. & nu har dem en ny uppdatering av sidan. inte konstigt att den segar =) Lördag idag. Helt underbart. Älskar Lördagar, det är någe speciellt med dem, även fast man har varit ledig innan eller ska jobba! Men idag blir det Sundsvall. Vi ska troligtvis köpa en ny soffa och bohyller till vardagsrummet. Kanske blir en svänga på Birsta om jag har tur!

Har så mkt i tankarna nu, press & viljan att klara av 100 saker samtidigt, Jag får nog lära mig att dra ner på tempot o bara göra dem sakerna som är viktigast! Men de är ganska svårt. Men skall la föröska iaf.

H A P P Y  L Ö R D A G gott folk. Skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0