En mysig måndag!

Haft en super mysig måndag.
Var på skolan 08.00, började 08.15 men det kom ju ingen lärare så. Jag gick till Bilden och vara med Robin och Sigge. Efter det hade vi Idrott & hälsa B. Hade basket, var rätt så kul men fick värsta blåmärket på armen. Efter den lektionen blev det lunch, sen bar det i väg till Odenvallen och spelade bandy i -28  grader. Mend et gick bra för mig iallafall. Sen skjusade Emma hem mig. När jag kom hem åt jag friterade räkor med ris :) Sen somnade jag tills mamma ringde. Var så himla frusen när jag kom hem. Så efter middagen satt jag på Bastun och bastade. Det var så himla skönt. Sen hade jag en mysig kväll framför tv!♥

Nu skall jag snart äta lunch, puss på min man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0