En hård dag !

Det kan man verkligen inte säga. Började dagen med träslöjd, är snart färdig med min super snygga smör kniv:)
Efter det kom Jossan och hämtade upp mig och Sigge ¨på skolan. Hade ju skrillor på Idrott och Hälsa B. Började med idioten så jag var helt slut sen, fick även ont i knät. Så jag var inte med på Lagbollspel. Var ju snörugby, ville vara med, men knät säger nej :(
Sen körde jag hem, hatar verkligen våran blåa bil. När man kör den känns det som om körkortet är lånt borta. Men så känns det inte på körskólan iallafall.
Charlotte Kalla tog iallafall OS guld i kväll. Det trodde jag inte, trodde hon skulle drutta i sista nerförsbacken.

Tycker inte om den hära nya uppdateringarna dom har gjort på blogg.se på slutet. Ibland kommer kommentarerna inte upp, så jag har missat jätte många. Eller inte jätte många med en del. Och det tycker jag är lite synd :(

Imorgon blir det praktik igen, nu ska Kajsa också vara där så det kommer bli ännu mera super! :)

H a p p y  M å n d a g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0