Vardagen är igång!

Godkväll kompisar!
Som sagt vardagen är igång. Sena kvällar, omelett till frukost med mig själv, jobbar och inga lata dagar. Nu är det 10 månader tills nästa sommar.

Men jag har haft en fin sommar. Har ju varit ledig på dagarna och jobbat kvällarna. Så jag har ju hunnit sola och sånt. Nu så ska man  jobba på Scandic till den sista november vet jag iallafall. Får väl veta lite mer nästa vecka. Just nu känns det tungt att jobba, men jag ska vara glad att jag har ett jobba. Men det är inge fel på det jobbet. Så trevliga människor att jobba med. Har ju mest jobbat sen jag skrev sist. Har inte gjort ett skit. Men idag har jag varit på stan med Amanda och handlat en massa kläder :) Me like!

Ikväll blir det träning och sen mysa här hemma. I morgon blir det jobba och på lördag med :)

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0