Regnet öser ner!

Hey kompisar
Knappt sovigt någe inatt, känner mig smått nere i bland. Känns så o vanligt att inte jobba denna helg, men ändå skönt. Men bara för att jag är lediga så jobbar alla andra eller så har dom annat för sig!

Skulle kolla på KDs match idag med Linnea. Men det öser ju ner regn så den blev inställd. Och efter matchen tänkte vi gå på bio, men det går typ ingen film idag. Dom har bara öppet på dagen, inte på kvällen. Och det är ju då jag vill gå. Hmm, får se vad jag hittar på idag då.
Igår var jag iallafall hemma på dagen och spelade sims, sen åkte jag till Emelie och åt kräftor :) Var väldigt trevligt :) Det måste vi göra om.

Hoppas ni mår fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0