Oh la la !

Godmorgon världen!
Sovigt gott? Jag sov som en stock alldels ensamnen.

Idag är den en månad och 3 dagar kvar tills jag fyller år. Sitter och funderar på av jag önskar mig. Det är ju mycket man vill ha. Men man måste ju prioriterar vad man måste ha och verkligen vill ha!

I går var det en väldigt lugn dag. Var så himla rastlös. Höll på lite med biilen och sen så kollade jag på Hipp Hipp, men jag somnade. Men sen väckte pappa mig när det var middag. Sen for jag på fysträning. Som var jätte jobbigt. Men jag har inte någon träningsverk i dag. Vilket är skönt för jag har match idag.

Och idag tänkte jag åka tiill Söderåsen och klippa gräset där. Men det regnar ju. Så jag åker till Farmor med lite jordgubbar och är social med henne. Sen är det match i kväll. Får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0