Torsdag och GI

Hallå. Sitter hos Linnea nu, hon ligger och sover. Har varit på möte med skolverket i morse och sen hamnade jag här. Ska klippa linneas hår och färga det. Sen kl 14.45 så ska vi på scandic city på studiebesök. Sen är det väl bara att åka hem och tvätta bilen.

Igår så kommenterade Emma att hon tyckte att jag ska skrive lite om GI. Håller ju på med den nu och tränar för fullt. Började förra veckan och jag känner redan framgångar. Och det är inte bara inbildning. Det är fler som har sagt att jag se samlare ut. Så nu tänkte jag att jag ska skriva varje dag vad jag har ätit och gjort. Så kanske någon annan får någon hjälp.

Men idag har jag ätit fil med K special(egentligen ska man inte äta vetemjöl men det är så lite i k special) och ett hård kokt ägg. Tror inte jag kommer äta någon lunch idag, för jag ska vara i stan hela dagen och har inga pengar. Så jag hoppas att det blir någon god middag idag.

Pååtterseende!

Kommentarer
Postat av: emman.

sv:

åh vad härligt!! det är så roligt när man fort märker skillnad, då blir man verkligen peppad att fortsätta! :D

keep going girl! :)

ps, jag har gått ner 3kg sen vi träffades sist ;)

2010-04-29 @ 12:41:06
URL: http://emmalinde.blogg.se/
Postat av: linnea

Tack för en super bra dag <3

2010-04-29 @ 19:30:50
URL: http://lins.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0