Torsdag morgon

Godmorgon.
Seg som en gammal godis är jag, druckit 2 koppar kaffe men det vill inte hjälpa ;)
Skall snart göra mig i ordning, så jag kan sticka till stan.
I morgon blir det till att ha sovmorgon och bara mysa. Göra en massa saker som jag älskar!

I går var jag och hämtade ut min körkort. Så nu slipper jag hade där jävla lappen som jag hela tiden glömmer. Var även till Emelie på en bit tårta. Eller jag åt ingen tårta jag drack bara saft. Tog ju med kameran, men det blev inga bilder som vanligt.

Idag var det grått väder i morse men nu börjar det klarna upp.
kram

Kommentarer
Postat av: evelina

hej! har du mig på bloglovin? :)

2010-04-08 @ 23:12:36
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0