Älskar min tillvaro!

Gud vad jag älskar min Tim! Han är fan ibland det goaste jag vet! Han är min min min ialla lägen! Haft en mysig eftermiddag. Lagade mat när jag kom hem och myste, maten bestod av wokade grönsaker med kyckling! mumms. Mim mage behövde mat. Kan ju säag att jag har gått ner några kilo sen jag började med GI. Yeah!

Har varit ute och gått med Caisa idag, gud vad hon är jobbig att gå med nu när det är vår ;)
& nu har jag kollat på DH och Cougar Town och skall snart gosa ner mig i sängen. Love it

Hoppas ni har testat det med håret, :)
En kul sak, som jag verkligen tror på.
Mitt hår är iallafall friskt. Är ditt? :) Hoppas det. Kommer mer tips på bra produkter för håret,  Dorftar gott med :P Ett plus i kanten. Massa babbel nu men
I morgon skola på dagen, så skriver på eftermiddagen.   Hoppas allt är bra med er.
Bamse natti Kram Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0