Tårta time/ mys!

Nu har jag suttit/legat i sängen hela dagen typ. Har öppnat lite mer presenter nu och fikat tårta. Vi skall väl snart börja med middagen. Inbakad fläskfilé med klyftpotatis och kantarell sås. Mums. Men nu skall jag upp och mysa med Tim lite! Haha!

Efter vi har ätit blir det till att mysa ännu mera och tända lite ljus!
Just me and my baby!♥


Min Älskling & Jag!
Att man kan efter varje puss känna mer kärlek,
Att man efter varje dag vet att man älskar varann mer & mer!
Efter varje dag känna känslan av rädsla att misslyckats i ett förhållande och inte hålla ihop, att efter varje dag inse att man faktiskt håller ihop, kämpar och älskar varann!

Jag är lycklig att jag ha dig Tim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0