Jag längtar efter mamma och Tim♥

Hej på er!
Nu längtar jag efter min Tim och mat. Orkar verkligen inte göra nått att äta.
Saknar mamma just nu. Hon hade gjort mig lite mat. Men det är bara att vänja sig.
Vill bara krama om dem. Får använda lite handsprit. Det är verkligen viktigt påHoliday Club. Så sprita sprita!

Idag har det varit full fart hela dagen. Förberede en stor konferens som kommer imorgon. Fick testa på skjutsimilatorn. Det var verkligen kul. Har mina skyttetalanger kvar. Sen började vi fixa till vip rummen, som ska målas om.
En toppen dag.

Sara är på Holiday än. Vet inte när hon kommer hem. Ska iallafall försköa diska innan hon kommer hem. Jag glömde ju att köpa mjölk idag, så det hoppas jag hon kommeri håg. Har påmint henne. Det är tur man är två..
Ikväll blire Fotboll! Alltid lika skoj. Men det blir roligare om dom vinner också :)

Ni glömmer  väl inte o sprita er i dessa influensa tider?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0