Jag längtar efter Åre♥

Har nyss kommit hem från Åre, men jag vill tillbaks.
En väldigt rolig dag. Var på LAB hela dagen. Blev någe missförstånd. Så jag var alldels själv på förmiddag. Var inga barn bokade då, men det visste ju inte jag så jag. Var där och gjorde ordning allt. Men det kom barn än då. Hade ju dörren öppen och dom frågade om dom fick vara där och jag hade ju inge bättre för mig. Dom vara bara där i en timme. Sen gick dom. Men som tur var kom Sara och gjorde mig sällskap. Vi åt kladdkaka med grädde och spelade BUZZ. Hälsade även på städet och åt lunch. Dat var lasagne. ´MUMMA! Sen vid halv2 kom Karin och allt var som vanligt. Det kom 5 barn. 1 svensk och 4 norska. Vi var och bowlade. Körde killarna mot tjejerna och vi jenter vann :) Slutade kvart i 4. Tog bussen kl 4. Sen hamnade jag här!

Nu snart är Tim på ingång. Hoppas jag. Han skulle köpa en stor tuttifrutti påse, som jag ska äta upp. Men lite hjälp av han. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0