Godmorgon♥ lite sent men ändå ;)

Har varit vaken sen 9.02 för att vara exat =) Vaknde genom svett, drömde la någe hemskt eller nått. Var iallafall småskärrad. Undra vad man drömde? Äckligt när man mår så dåligt när man vaknar, men kommer inte ihåg vad mna har drömt.

Idag är det lite på schemat. Skall bara njuta av min lediga dag. Kanske blir till och städa eller någa annat tråk.

Skall iallafall ha Mathildas egen tid som jag kallar det, Naglarna ser förskräckliga ut efter all spritning av händerna efter varje dag på skolan, sen skall håret inpackas i min favorit inpackning, raka benen och sen skall jag vara ta det lungt. Mellan allt, så skall jag hinna andas med! :)

lovar ett flertal inlägg idag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0