Denna sega sida!

Gosch! Hur kan det vara så segt att komma in på denna sida? eller varför ska det krångla?
Har iallafall varit på skolan idag, blev en kort dag. Efter skolan åkte jag ner till stan med Jossan och Sara, köpte kontant kort till min mobil, så nu kan jag smsa. Guud vad fint väder det har varit idag, synd bara att jag klädde på mig för mycket. När jag kom hem så däckade jag i vardagsrummet. Hade så himla ont i huvudet. Har haft det i 3 dagar nu! :(
Nu skall jag bänka mig vid tvn och tillbringa kvällen där! Caisa har ju fått en massa frön i ögonen sen hon jagade i helgen. Går inte att ta bort det, hon håller ju inte huvudet still.


Blir då less på att jag inte kan lägga in bilder från min telefon och, kameran är ju på lagning. Men det lär ju ta några år. Så jag lägger in lite gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0