Tisdag

Ja, väcktes av ett samtal från Emma kl kvart över 10. Så då var det bara att hoppa upp hursängen och klä på sig. Hade ungefär 40minuter på min. Gör Maths skulle till tandläkarn halv 12 i Brunflo och Emma har ju bara sommardäck på. Men vi hann iallafall. Efter han hade varit där så åkte vi in till stan för att Emmas lillasyster sa att det var värsta rean på JC, men det var det inte. Så då lämnade jag och Emma Maths i stan och for till Tages och åt strips och kladkaka. Faan vad gott det var :) Efter det åkte vi och hämtade Maths i stan. Sen åkte vi till Frösön igen. Skulle ju ta hål i naveln, tog inte direkt det bästa stödet med mig.HAHA, men det gick bra och nu har jag hål. är lite öm, men det blir bättre när man tvättar det. Efter det så åkte vi till Maths i Brunflo. Och därblev vi nästan hela kvällen. Men vi for hem till Aspås för att både jag och Emma hade ont i magen av olika andledningar. Men nu har jag kollat på Desperata hemmafruar och ska snart äta lite nötter och kolla på någon film.
Blir mer stanresor i veckan, har lite ärenden som jag inte utrede i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0