En lång tråkig dag

Ååå vad det kan vara tråkigt med lov i bland. Blir så himla rastlös. Åsså tar jag mig typ ingenstans heller. Men i morgon blir det andra bullar. Ska in till stan och boka körlektioner, köpa mer ID smink och kolla på lite kläder. Åsså ska jag ju pierca min navel. Äntligen !! Men jag kommer nog att  vara sjuk nervös i morgon. Tur att Emma ska med:)

Idag har jag mest läst lite i körkortsboken, nu kan jag alla varningsmärken. Sen tränade jag lite för Nobel. Som jag aldrig kommer att klara och att jag kommer att skämma ut mig. Men men, det var ju inget ovanligt. Var ut och gick med Caisa på en långpromenad. Fy faan vad skitig man blir, och halt är  det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0