2 veckor kvar nu!

Ja, nu är det bara 2 veckor kvar nu på Holiday. Vilket jag tycker är sorligt.Vill vara kvar där. Vill inte till skolan och ha en massa läxor.
Igår hade vi skolkort, vi hade kändiistema. Synd bara att alla inte var kändisar. Men men.. Själv så var man Dolly Parton. Men det kommer ingen att se, för jag fick ju ha en skyltjävel. Så man ser bara mitt ansikte. Tycket att dom som inte var någon kändis kunde hålla i skyltar.

I morgon ska jag och Sara träna och bada. Sen blire middag på Subway. Muma det var länge sen :) Efter det ska vi hänga i baren på holiday och kolla på fotboll och störa Frida :)
Sen så åker Sara utomlands i en vecka, så jag får bo själv:( Men det ska nog bra, får bjuda hem någon:)

Ikväll blire desperata hemmafruar :D Me like!

Skulle skriva att Sara har slitit i dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0