Pynt Pynt Pynt!

Här pyntas det, men det är inte jag som pyntar. Utan Tims mamma som gör det. Men fint blir det, längtar tills jag skaffer egen lägenhet, då skall det pyntas där :) Idag blir det en massa adventsmys, vi har varit till Tims farmor och farfar. Vi körde Willysen dit. Lite kallt men det går :)

Det var någon dagsen jag skrev sist. Har ju inte hunnit. Men har iallafall tagit min första körlektion, som gick bra. Men jag känner att det är en lång väg kvar, kommer inte hinna med teorin, har så mycket med skolan nu. Jävla Nationella! Håller på med ett tal nu, som jag tänkte skulle vara klar nu i helgen. Tim får hjälpa mig. Talet ska ju vara i 4-6 min, men mitt är bara 2,5 minuter :( Men i morgon ska vi allafall åka till Tandsbyn och träffa Tims morfar och lill Sigge :) Det var ett tag sen. Sen övningsköra lite :) Men nu skall jag konsentrera min på min tal :(

Tjo flöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0