Happy fredag! ♥

Underbart!!!!

Det är fredag! och jag räknar nu mina lediga timmar! Gud vad gott! Jag känner att jag behöver det nu : ) En sovmorgon iallafall :) Kom hem kl 10 i går, gick och la mig på en gång. Somnade på 2 röda :)

Idag har det varit Hov hela dagen. Var kul men var lite irriterad där ett tag. Men det roligaste var ändå på morgonen så Carolina halkade :) Fy faan vad jag skrattade. Sitter och skrattar ni till och med.  Men tycket också synd om henne. Men det gick bra iallafall.

Ikväll blir det en ensam kväll. Men det är skönt det med. Ska kika på idol i kväll och mysa framför tv själv! Lovley!♥

STOOR KRAM! Och ha en fab fredags kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0