Bloggless?

Ja det kan man säga att jag är. Funderar på att göra ett blogg uppehåll. Tänkte göra om min design. Är väldigt le på den just nu. Vill ha lite nya färger och så. Men det kanske bara är jag som är trött just nu. Kanske kommer skriva mer när jag kommer tillbaks till vardagen. Vilket är i morgon. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ska bli kul med Iv-valen, men inte med religon och svenska och massa sånna tråka grejor.

Idag har jag iallafall varit i Sundsvall och kollat på innabandy, men tyvärr blev det förlust för mitt kära KIB. Synd Synd. Men det är bara att ta nya tag. Det är dubbelhelg nu till helgen. Med massa innabandy + att fotbollsträningarna börjar nu i veckan. Men jag kan inte komma på tisdag, så jag får väl ut och springa själv.

Men nu skall jag inte uttråka er någe mer. Ska väl upp och läsa körkortsboken och lite NP svenska :(
Men vi hörs i morgon :)
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0