Godmorgon Måndag !

Sitter på skolan och gör bordsplaceringarna till mösspåtagningsbalen. Ganska så segt, men kul att se vart alla skall sitta :) Blire en halv lång dag idag. Slutar halv 3, så då får jag väl gå på stan med Sara tills min buss går. Kanske köpa eb morsdagspresent till mamma. Tror hon skall få ett kubb spel. Hoppas det fina vädret håller sig till jag slutar. En lugn och harmonisk hemma kväll.

HA EN FAAAAAAB MÅNDAG! Så hörs vi senare. : )
Kanske slänger in ett inlägg på lunchen : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredag? :P

2009-05-18 @ 13:29:26
Postat av: Teres

Nu finns det bilder på mig och Petter i bloggen, så nu är du skydlig att lägga ut några på dig och Tim, så de så ;) hihi. Haft en bra helg hjärtat? Pussar till dig.

2009-05-18 @ 15:42:50
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0