godkväll;)

Hej på er!
Vilken dag! Gosh! Men snart blire 2 dagars ledighet. Underbart:) Började dagen med ett besök på hälsocentralen, Jossan skulle ta en spruta där. Gick väldigt fort. Sen blev det även ett besök till campus och kollade på turismlinjen och att plugga utomlands. Låter väldigt kul, men jag tror inte att det är min grej att plugga vidare. Men det skall jag inte säga nu. Kanske ångrar mig. Har även gjort några läxor, som jag skulle ha lämnat in för länge sen. Men hade totalt helt glömt bort dom. Men nu är dom gjorda. Hade denna vecka på mig.

Mitt, Jossan och Sara projektarbete som vi skall ha i trean är färdig planerat. Vet vad vi skall göra nu. Vi ska försöka att få servera på nobelmiddagen och vara med och ordna den. Hittade lita kontakter idag. Får hoppas att vi får vara med :)

Nej nu kallar soffan på mig. Inta mig gapar de! Dax o dra!!!
Ha en FAB kväll!


Kommentarer
Postat av: sara

fan vad bra ide ni kom på på projekt arbetet :D <3<3

2009-05-07 @ 22:08:36
Postat av: Teres

Nämen titta, så fin din blogg har blivit snuttan :D

Blir det något Tim i helgen nu då? hihi.

Ja, nu är jag lycklig! Får hoppas att det kommer hålla mellan oss också :) Ja, fler bilder kommer gumman. Men jag vill ju se mera på dig och Tim också. PUSS!

2009-05-08 @ 14:35:44
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0