En Myskväll!

Jag är lite friskare nu. Ir egentligen har jag blivit sämre. Men jag är inte lika slö längre. Har tryckt i mig en halv kladkaka med Tim. Den var jag sugen på länge kan  jag lova. Tim köpte även en stor Red bull till mig. Sitter nu och laddar inför Desperata hemmafruar. Har även kolla på Vänner, som jag älskar. Joey är min nya idol. Tills En annan del av köping börjar igen. För så blir Tobbe min idol :) Vet ej om jag ska på skolan i morgon. stannade egentligen hemma i dag för att jag inte sov någe inatt. Lite halsont ska väl inte få mig att stanna hemma. Ir egentligen är det inte så lite, men det är ju bara att bita ihop. Ska även till Metropolen i morgon, och kolla hur jag ska kunna träna upp mitt knä på bästa sätt. Det har jag väntat länge på.

Näe nu kanske min prins saknar mig för mycket, så jag kanske måste gå upp till han.
Kram på er!
och en underbar tiiiiiiiiiisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0