Nu intar jag middagsbordet!

Goddag! =)
Jag har varit väldigt trött idag. Men vaknade långt innan klockan ringde för mitt knä!
Tim skulle komma hit i dag, men han hade fått jobb att göra. Hmm!
Saknar han :(



Jag har sovit gott inatt, men i morse bara vaknade jag att mitt knä värkte. Tror nog att värktabletterna inte hjälpte längre. Dom räcker ju bara i 6 tim och tog en vid tre i går.
Idag har jag varit i Torvalla och cochat Krokoms F 12 lag i DM. Vann första matchen mot Hammerdal med 13-1. Dom var ju bara 6 spelare och dom hade ingen avbytare. Så det var grymt bra. Men sen dom andra två matcherna orkade dom inte. Men en tredje plats är inte så dåligt!



Nu skall jag äta, sen blire sims. Åsså skall jag kolla på Parlamentet!
Hörs senare!
Mathilda Eriksson

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jadå:D ja visst , snart får du se mig:D är riktigt taggad!

2009-03-15 @ 20:38:56
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: 3 to the s.

vilken mysig bild på dig och mig :)

2009-03-16 @ 02:10:16
URL: http://trese1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0