Nu har jag jobbat!

Nu har jag jobbat hela dagen!
Är rätt så mör i kroppen nu.
Men har även ätit en massa godis.
Det var väldigt gott må jag säga =)

Har inte någon blogglust, men jag slänger upp några ord tänkte jag. Tror jag ska lägga in bilder på i torsdags, men har inte har någon ork än!

Dagen har varit bra. Har varit och jobbat. Skönt att få lite pengar. Det behövs ju. Men det jobbiagste är att jag har praktik nu till veckan och jag hatar att slita och inte få någe för det. Så kommer nog inte få så bra omdöme kan jag säga. USch!

Nu ska jag ta någe att äta och sen blire parlamentet :) I like!

Godnatt vänner sov såå gott!
Kramar i massor Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0