Lovdag 2.

Fick precis en lust att lägga in en massa bilder. Men min kamera är tom. Har ju nyss lagt in lite bilder. Men så småningom så kommer det bilder. Från lagfesten. Som vi inte har haft än :P

Dagen har jag tillbringat med mamma i Åre :) Väldigt mysig. Träffade även Emma och Ulla. Så det blev som på den gamla goa tiden. Men mamma orkade inte åka så länge. Och jag var inte på humör direkt. Måste köpa mig en ny bräda, min har blivit alldels repig :@ I måra kommer Häggan till mig :D Vi skall åka skoter. Troligtvis med Emma. Vet inte riktigt hur det blev. Men åka skoter ska vi.

Kommentarer
Postat av: emms.

ja jag är fortfarande på! :D

2009-03-03 @ 23:38:08
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0