Hemma!

Godmorgon! =)
Jag är trött idag! Hade kunnat ligga kvar i sängen!
Tim har åkte hem till sig. Han skulle vara hundvakt. Igen!
Saknar han redan : (



Jag har sovit som en stock inatt. Med min älskling! Drömde väldigt mycket tokigt i natt.
Idag blire till att vara hemma. Tror nog att jag kommer sitta här hela dagen. Spela lite sims. Det var ju ett tagsen. Skall även ringa till Holiday och säga att jag kan jobba i helgen. Och så skall jag ringa till Scandic om min praktik plats. Ska även kolla på Ellen DeGeenerges Show!


Nu skall jag spela sims, sen blire Ellen. Åsså skall jag ju ringa en massa!
Hörs senare!
Mathilda Eriksson

Kommentarer
Postat av: emms.

sv:

wiie, fixa till mig med :D

<3

2009-03-02 @ 12:35:15
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0