Godkväll

Saknar er. Så himla mycket. Men jag har verkligen inte haft ork att sitta vid datan. Men egentligen har jag mer tid nu. Men det är orken som fattas. Men i helgen kanske jag blir lite bättre på att skriva.

Har världens bästa familj och vänner. Kände verkligen att mina vänner ställer upp idag och bry sig.  Har även världens underbaraste Tim. Det verkligen värmde idag. Sötnosar! Idag blev det skolan. Har varit som en vanlig dag. ikväll blire lets dance finalen. Hoppas Bagge vinner! Go Bagge Go Bagge!

Skall ta mig lite chips,och bara mysa för i morgon jobbar jag.
Kanske slänger upp lite inlägg ikväll! Vad gör ni?
STOR PUSS

Mathilda Eriksson

Kommentarer
Postat av: emma

sv:

hihi ja : ) <3

2009-03-27 @ 19:11:20
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0