En dag kvar!

Godmorgon vänner!
Mathilda trött. Nått så fruktansvärt. Men ändå är jag lite pigg. Jisses!
Men nu är jag iallafall uppe, har fikat och busat med Caisa. Hon är som en liten bebis. Ska hela tiden vara upp i en.

Nu börjar jag att piggna upp. Ska på gregoriemarknaden idag med Tim.. I går var det en mysig dag. Åkte skoter med Häggan, Annika, Alex och Emelie. Vi grillade korv och mös. Sen när vi skulle åka hemmåt så åkte vi utanför leden. Vilken innebar att man kör fast. Så jag har träningsverk i mina armar. Hujeda mig! Men det var iallafall en mysig dag :)

Nu längtar jag efter en du design!
Vet precis hur jag vill ha den. Men ni får nog vänta med att se den. Ni vill jag även ha vår. Min skinnjacka skriker att jag ska använda den. Snart :)

Nu skall jag mysa med min prins. Ge han en puss.Eller en massa pussar!
Sen blir det staden som gäller!


VÅR!
Alla som vill ha vår kommenterar Hej hej! hihi

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill ha de :D

2009-03-07 @ 11:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0