Sommarlov för mig!

Godkväll underbara Fredag..
Vilket jävla väder det har varit idag. Usch Usch Usch.. Och jag har typ varit ute hela dagen men skulle gärna har viljat vara inne :/ hmm... Var ju på skolan, kom lite sent så jag missade när folk sjöng i Aulan, men det brukar ju inte vara någe bra ändå. Så jag var bara på mentorssamlingen och trodde jag skulle få fika. Men det fick vi inte. Så det blev Subway med tjejerna :P Där jag glömde mina påsar :Phaha. När man kom hem  blev det full fart. Skulle laga mat och sen fara på Farfars grav och plantera blommor.

HAPPY FREDAG!

fick blommor av Tim för ett tagsen!
ha ha ha

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv. med mig är det bra :) sj da?

2009-06-13 @ 15:12:30
URL: http://pixyfalse.blogg.se/
Postat av: Ebba

jag kan köpa ett nytt ASfint pennskrin åt dig :D

haha, det var liksom ingen mening att försöka slå så bollen studsade för den stannade när den slog mot väggen ;) men våran lärare gav oss fyra pluspoäng om vi träffade högtalarna som sitter i taket X) <3

2009-06-13 @ 19:55:51
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0