mys mys mys..

Tjosan..
Myser här hemma, käkat grillat idag med. Hade så mycket kött var som vi aldrig grillade igår. Så idag var det ännu godare för att marinaden hade legat på mycket längre. Åsså potatisgratäng med Tsatsiki :) Mumma! Idag har jag, Tim och pappa vare uppe i söderåsen och klippt gräs. Duktiga vi är! I morgon blire jobb. Jobbar tills torsdag., Så är ledig i helgen :) Gött!

Min kamera har gått sönder, det går inte att ladda den. Får damp på den. Vill att min kamera ska funka nu! :(

Kommentarer
Postat av: Ebba

hoppas det går bra på jobbet ! :)



sv; AHA, det är så det ligger till?! Då anmäler jag intresse NU så vet du att jag alltid är redo att komma :D haha. ska du kika när vi spelar mot erat b-lag på onsdag förresten? blink hehe ;)

2009-06-22 @ 15:11:35
URL: http://ebbapebba.blogg.se/
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Haha, min kamera går oxå sönder hela tiden, fast den börjar funka ibland när den känner för det.. ;)

2009-06-22 @ 15:27:20
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0