Helgen..

Hej på er.
Sitter och lyssnar på musik. Skall snart bege mig upp och käka lite godis. Haft en kanon helg! Underbar dag i fredags, men jag jobbade med fick iallafall njuta av solen. I Lördags blev det jobba på dagen, var många dagstäd-. På kvällen grillade vi hos mig. Annika, Emelie, Erik och Pär var här. Sen bar det av till Hammarstrand och kollade på bilar och träffade en massa fullt folk.
Igår Tillbringade jag dagen med Tim på Expo Norr. Tim köpte kalsonger och godisremmar. Som jag snart ska äta upp. Vi var även och bada med Emelie, Annika och Pär. Men Det var bara jag, Tim och Emelie som badade. Det var faktiskt skönt. Idag känner jag hur mycket jag saknar min babe! Får se om han kommer hit i morgonkväll. Nu har jag en dag kvar! Sen får jag en dag ledig. Hoppas denna vecka går fort. :)

Puss& Kram.
Nu hoppar jag ut i solen med mina remmar!

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

hehe okeej :) Nej jag ska bara ta det lugnt..gått runt och shoppat massor idag såå :P

2009-06-29 @ 20:11:36
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Svar. Har precis varit och sett U21finalen =)

2009-06-29 @ 23:40:04
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Annika

haha nejdå, jag och pär fick oss oxå ett ofrivilligt dopp efter att ni åkt :P

2009-06-30 @ 19:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0