Godmorgon Onsdag!♥

Vaknade och gick upp för ett tagsen! Har hunnit fika och myst lite också!♥ Det är så himla gott med tunnbröd! MUMS! Älskar att äta det på morron. Sovigt stenhårt inatt, helt slut. Satt och kollade på tv igårkväll, fikade lite och la mig i sängen och kollade på tv, men det fanns inge skoj så jag ringde Tim, sen somnade jag

Nu är det ännu en grå och trist dag. Jag skall sitta här hela dagen. Gott att få sitta inne utan att får dåligt samvete men fick iallafall sova ut idag♥ Men oftsat när jag är ledig så sover jag inte ut. Jag brukar låta Tim sova ut, men jag ska upp i ottan och sitta här. Dum som jag är! Men i morgon skall jag verkligen sova ut! Hoppas jag! Fniss! Men det är inte lika svårt att gå upp när man är ledig.


Ha en Fab dag så görs vi senare! PUSS!


Jag älskar min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0