Underbara söndag!

Hej på er!

Nu har jag bänkat mig vid datan. Har kollat ¨på herrarnas innebandy match idag. Dom vann. Grattis ! Sen zappade jag mellan bandy VM och handbolls VM.
Skulle egentligen ha träning idag, men det hoppar jag över. Inte för att jag inte orkar. Men jag känner att jag måste vara hemma.
Snart blire go mat och en kommer Tim och det kommer bli en massa mys med ljus och film. En vecka kan inte sluta bättre :) Hur har ni eran söndag? Lika mysig som jag hoppas ja :)

Puss på er sålänge : )


Jag och Ludde för länge sen :)

Kommentarer
Postat av: ida josefin engdahl

Där ser man. ikväll ska jag och min sambo på bio , vi ska se nya wallander :D du då?

2009-01-25 @ 17:26:55
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0