Nu har jag tid för bloggen..

Hej på er!

Nu har jag äntligen tid att sitta vid datan och gör det jag vill.

Igår satt jag mest vid datan hela dagen. Men jag gjorde ju mitt skolarbete. Började kl 1 och var färdig halv 3. Hmm.. Jippie? Men jag fick iallafall vara ledig en dag extra.

Idag hade vi Curling på morgonen och jag verkligen sög på det. Hmm. Alla blev lite paffa när dom såg mig. Dom brukar ju tro att jag kan allt. Men tyvärr så kan jag inte det.. Fick ingen massage i dag på friskvårdsmassage. Vi hade teori. Hmm :/ Efter det blev det gumpa. Vi hade handboll på 14 pers. Det var verkligen inte kul. Men efter gympan kom min gympalärare Axel, som har spelat i landslaget när han var ung. Och han sa att jag skulle satsa på handboll. Haha. Det har jag verkligen inte dit för.  I måra ska jag sitta i sékitariatet med Petra på herrarnas match.  Ska även kolla på flickor 14 och pojkar 16 matcher. Hmm...
I kväll ska det bli en lugn kväll iallafall. Är väldigt trött i kroppen.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0