Godnatt kompisar!

Haft en lång dag, nu känner jag att jag verkligen behöver sömn. I måra har vi redovisning i hotell och jag hoppas att det kommer gå bra.
Idag hann och och Frida göra lite mer, men jag känner att vi inte blev färdiga. Visste inte vad vi skulle ta med.
Nästa vecka har jag och jossa redovisning i Tursim, och hon var inte på skolan så jag gjorde ingenting. Visste inte vad jag skulle göra. Hur ska det hära gå?
Efter skolan följde jag med Frida till kemtvätten och sen gick vi en sväng på stan och sen ringde min honey att han hade slutat. Så jag åkte hem :) Båda somnade när vi kom hem, vaknade av att mamma skrek att det var mat. Käkade potatis och stekt falukorv.
Nu har jag 4 skoladagar kvar sen får jag 2 dagars helg. Nä nu skall jag krypa ner i sängen. Puss
Bilder kommer i måra från helgen.

Kommentarer
Postat av: sara

de e bra de :D

2009-01-20 @ 07:01:10
URL: http://snartan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0