Goddag =)

Ny dag, Fredag! vilket innebar squahs på morgonen. Ver väldigt kul. Har aldrig testat det innan. Käkade lunch på MAX med brudarna + en till :P hihi. På friskvårdmassagen så hade vi arm massage. Som jag inte tyckte var roligt eller skönt. Så det vill jag inte göra. Efter det blev det gympa. SKIDOR! Fy faan vad jobbigt. Som  tur var så hade jag en energidryck. Så jag fick superkrafter på slutet. Åkte ifrån hela gänget :P Har även tränat fotboll efter skolan, så nu är mina muskler DÖDA! Hur faan skall jag orka spela matcher ihelgen ? haha. Ikväll blir det nog en lugn kväll tror jag. Eller hoppas iallafall på det. I morgon tror jag inte att det blir så många inlägg. Ska spela match. Men något inlägg skall jag göra :)Nu blire chips och sims ! Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: emma

åh fan vad gott!:) måste äta på max när jag kommer till stan igen=)

2009-01-30 @ 22:53:28
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0