mat och mys!

Har precis ätit men min Tim. Kycklingpytt, trodde det skulle vara jätte gott. Men det var ingen höjdare. Har fått det som ett bra matlagningsråd och att det var jätte gott. Men det var inte min grej. Tim ligger uppe i sängen och kollar på Rush hour 3. Har ju precis ätit, men jag är hungrig än. Var på skolan mellan 9-12. Var en väldigt skön dag. Fick även 2 rosor av min Tim. Ska tll mia om 10 och färga mina ögonbryn, sen blir mys på hög nivå
Kan inte bli en bättre kväll.

Underar även om Anomym skulle vilja vara så vänlig och säga vem det är. För du kommer ändå inte få någe svar på din dumma fråga om du inte säger vem du är !

Ha en bra kväll.
En jävligt irriterad Mathilda


hihi :)

Kommentarer
Postat av: Teres

Va söta ni är :D

Ja,men det är bäst att vi är vänner. Han var dock 2 år yngre än mig också, haha. Så han va inte "riktigt" mogen för nåt seriöst, så då kan det lika gärna va tycker jag.



Oh, men det kommer han bli jätteglad för. Vad ska ni mer göra då gumman? Bamse puss.

2009-02-11 @ 11:23:51
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: °• Ida Josefin Engdahl

Oj så mysigt. Jo det är vist långt ifårn tycker jag! Vi har varit tillsammans i 27 Månader ;) ta hand om dig kram kram

2009-02-11 @ 17:49:28
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0