Happy fredag!

Godkväll vänner!
Nu snart är veckan slut. Är så himla skönt att få helg. Tycker synd om er som jobbar ihelgen. Men helgen kommer säkert gå så fort så jag inte änns kommer komma ihåg den.
Vad ska du göra i helgen då?
Kommer somna fort inatt, som vanligt. Har fått någe fel. Somnar kanske vid 9 varje kväll. Brukar aldrig vara så trött.

Tror jag ska göra om min design. Kan ju inte gör det själv. Brukar ju gå till Emma, men jag vill inte vara på henne heller. Men jag vet att Emma inte är nöjd med denna design. Så man vet aldrig vad som händer. Men tror inte att det kommer hända någe på ett bra tag. För Emma är i stockholm tex :)
Återkommer med mer inlägg senare i kväll. Men nu vill jag bara mysa!
Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: yasmine the one and only

tack allt bra med dig? kraams

2009-02-20 @ 21:13:19
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: emma.

jag gör gäääärna om din blogg :)

2009-02-22 @ 02:31:43
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0