Goddag!

Sov så himla dåligt inatt. Tim fick magsjuka tror jag och han gick på toa flera gånger för att spy :( Hade tagit fram en hink till han, men han verka inte vilja ha den. Vi som skulle ha myspys när jag kom hem från Mia, men han orkade inte. Det är så himla skönt att bara vara hemma på kvällarna. Ville verkligen inte kliva upp i morse, men Tim erbjöd sig att skjusa mig till skolan. Så jag fick sova linte längre. Idag hade jag bara samhälle, sen hade vi 2 timmarshål  så jag åkte hem. Hade även jätte inte i huvudet. Men det är bättre nu när jag har druckit vatten. Har 2 skoldagar kvar. Sen blire helg. Men jag får inte sova ut. Ska ju till Ljusdal och spela innebandy. Vill verkligen inte det.. Vill vara hemma och sova ! :)

Men ändå i helgen vill jag vinna,. Men det känns inte som om mitt lag vill det :( Försöker peppa men det händer inget.

Hur mår ni idag?  Snöstorm eller Sol? Här är det superfint väder :) Sol,sol,sol. Fattas bara att gräsmattan är grön :) !

Nu Joey
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0