Snart jul!

Hej =)
Mathilda njuuuuuter! men städar fortfarande. :)
I morse vaknade jag av att pappa damsög nere, han använde den gamla damsugaren och den låter jätte mycket, men jag skulle ju ändå upp. Körlektionen gick jätte bra, vi tränade på att tvärnita och jag tyckte det var jätte kul. Körde mitt i hulrusen, men det gick jätte bra. Sen storsade jag runt på stan, ville inte ha någe och har inga pengar :( Eller mycket man vill ha :P

När jag kom hem så stekta jag mig lite omelett till lunch, ringde även pliktverket, men ingen som svarade. Diskade lite, tvätta lite, och gjorde en massa läxor. Och nu håller vi på att städa det sista till julafton. Mamma har till och med tvätta taket på toan :P haha Hon stod där med ett leende på läpparna! :)

Skall fortsätta här hemma nu, sen kommer jag att somna gott! tack för en underbar dag!


Hittade ett kort från förra julen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0