Hemma!

Ja nu är jag hemma från Stockholm och Nobel. Fy faan vad kul jag har haft och jag längtar tillbaks :)
Nobelmiddagen gick super bra, var hur cool lugn som helst. Men när vi skulle in första vändan så började mitt hjärta klappa 200 i minutern. Fy faan vad jag blev nervöst. Men efter det så flöt allting på. Ville inte åka där ifrån.

Åkte hem från Stockholm vid 8 i morse med tåg. Vi hann åka en timme sen gick tåget sönder så vi fick stå där i 1 timme. Men jag hade kul ändå. Skulle vilja göra om det hära :)
När jag kom hem så kom Tim och hämtade mig, vi åkte på raggarn och åt korv. Sen raka spåret hem :)
Har hunnit kollat på innebandy också. Krokom mot Meri. Grattis Krokom :)


Godnatt!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0